Тази шайба ако не се лъжа по спомен беше на шпонка. Ако Там се е износила и е превъртяла малко... нормално.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Още един ТуинСпарк за основен!
Collapse
X
-
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеТази шайба ако не се лъжа по спомен беше на шпонка156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
Bosch Motronic M2.10.4 MPFi
Comment
-
От много неща може да е. Трябва да се закачи на диагностична апаратура и да се види.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от кирил Покажи съобщениеmoge li nqkoi da mi kage ako mi sveti lampata za ingektorite na kakvo moge da se dalgi tova
Пиши на кирилица.
Попрочети из форума има адски много информация.
Няма нужда да пускаш мнения през 7 минути. Дай ни време за реакция все пакAlfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеДай повече инфо. Къде чука? Как чука? Хубаво счупил се мотора, .......
На празен ход и високи обороти не се чува нищо. Имаш ли ти или някой идея
Comment
-
Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщениеPri men се чува чукане огоре, откъм първи цилиндър и то само като подам газ при около 2500-3000 оборота и като падат оборотите преминавайки около 3000-2500
На празен ход и високи обороти не се чува нищо. Имаш ли ти или някой идея156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщениеМного прилича на биелен лагер или бутален болт или счупено бутало прилича на нещо такова
Comment
-
Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщениеСамо бутало ще да е. Мамка му145 QV ex.
146 Boxer TOTAL ex.
147 T.S. Sele top
Lancia Dedra 2000 16
Comment
-
Първоначално публикувано от zdravio Покажи съобщениеНе бързайте може и да е запушен повгигач от старо или "хуабво" масло... може да са още мноожество причини... Ех тия форумни диагностици! Те майсторите докато не отворят главата не знаят, а вие вече сте го решили какво му е!156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщениедраги има някой зависимости които се получават при повишаване на оборотите на колата и едната е че се вдига налягането на маслото с повишаване на оборотите до определена степен, и за това най вероятно неможе да став3а и дума з аповдигач който до трака при 3000-4000 оборота А и освен това ако един майстор е с анбито ухо (може и да не е майстор ) веднага може да различи чукане от повдигач и чукане в бутало-цилиндровата група. а и освен това има някой специфични шумове при повреди на двигателите които се получават при определени обстоятелства и едно от тях е тозно при преминаване на мотора някъде през 3000 оборота с връшане на газат и последващо чукане в 90-% от случаите се дължи на проблем в биелните лагери бутален болт или буталото. Изхождайки от това и от вида на двигателя на колегата който е 1,8 който е по склонен да чупи бутала от колкото да превърта биелни лагери ..................
това чукане най-често се дължи на "компетентната" намеса на майстора зацепил ангренажиня ремък и евентуално балансиращите валове (при 2.0).145 QV ex.
146 Boxer TOTAL ex.
147 T.S. Sele top
Lancia Dedra 2000 16
Comment
-
Първоначално публикувано от zdravio Покажи съобщениеДраги, както видя не е само един колега, който има този проблем. В това което казваш има смисъл... така е! Онзи ден обсъждахме същия проблем с Bobo, и той сподели, пък нещо друго, че точно в този диапазон на обороти (2-3000 оборота)
това чукане най-често се дължи на "компетентната" намеса на майстора зацепил ангренажиня ремък и евентуално балансиращите валове (при 2.0).То и той говори глупости от време на време,както сам е казвал.
RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
0899832271 Сашо
Comment
-
Първоначално публикувано от zdravio Покажи съобщениеДраги, както видя не е само един колега, който има този проблем. В това което казваш има смисъл... така е! Онзи ден обсъждахме същия проблем с Bobo, и той сподели, пък нещо друго, че точно в този диапазон на обороти (2-3000 оборота)
това чукане най-често се дължи на "компетентната" намеса на майстора зацепил ангренажиня ремък и евентуално балансиращите валове (при 2.0).156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
Comment